sâmbătă, 21 iulie 2007

Ziua 1. Botezul

Buna de ziua, jurnal ce-mi esti.

Mi-a luat ceva timp sa ma hotarasc sa imi fac primul jurnal din viata. Si taman p-asta sa-l fac pe net. De ce a durat atit? Pentru ca mi-e teama de penibil si de mimetism si de a face ceva doar pentru ca e la moda. De ce am nevoie de el? Pentru ca am multe de spus, pentru ca e un univers in care pot sa scriu fara limita de caractere sau timp.

Acum..mai e o bariera. A dorintei de a fi inteligenta in tot ce apare sub numele meu. Ceea ce nu are cum sa-ti iasa mereu. Dar macar uneori mi-o iesi. Si apoi, ce poate sa mi se intimple? Sa nu intre nimeni pe acest blog si atunci sa simt cum e sa nu te citeasca/ asculte nimeni.
Ma simt ca-n poza alaturata, in clasa I, cind stringeam pixul cu toata puterea ca sa-mi iasa literele! Pentru cei care intra sa vada ce debitez am o intrebare: daca ati fi Dumnezeu si ati putea sa faceti din nou Romania, cum ar arata?
S.

52 de comentarii:

meletia spunea...

Frumos! Iti doresc succes ptr.ca talent si inteligenta ai de la Dumnezeu!

Anonim spunea...

"Buna de ziua" !! Daca ar fi sa ma adresez jurnalului , primul din viata ta, as spune cam asa :"draga jurnalule, iti doresc sa aduni intre copertile tale cat mai multe file care sa gazduiasca numai intamplari dintre cele mai fericite si vise marete care, in scurt timp, sa apara tot aici sub forma de realizari!!". Hmm, teama de penibil?NU E CAZUL!! Nu la tine, nu aici si nu acum!! Referitor la intrebare..daca as fi Dumnezeu as lasa Romania asa cum arata doar ca le-as da UNORA mai multe pixuri sa aiba de ce strange pentru a le iesi "literele" mai "curate", mai frumoase si mai...in interesul nostru!!!

meletia spunea...

Primul comentariu a fost de proba...deci merge...
Daca as fi Dumnezeu, ce-as face?
Foarte complicat,grea si profunda intrebare!
Nu as permite oricui sa faca copii!!! As transforma dreptul procreerii in cea mai tare moneda de schimb...As conditiona natalitatea in functie de coeficientul inteligentei emotionale si empatice al patintilor. Onestitatea,altruismul,modestia le-as recompensa prin sanatate si longevitate...prin iubire,implinire,fericire...

vio spunea...

Curaj!
Nu cred ca trebuie sa-ti fie teama de faptul ca cititorul nu te va percepe intodeauna inteligenta (din motivele lui sau ale tale)...
Vei scrie cu teama si te vei cenzura singura! Ar fi pacat...

La intrebarea ta as raspunde ca daca as fi Dumnezeu as face (in logica Lui care nu-i pe intelesul nostru!)ce a facut el...
Asa a fost sa fie!
Proiectind neamul romanesc (si la ce se vede din el - adica noi) la scara vesniciei, cine poate sti daca raul de acum nu este pentru a ne pregati pentru binele etern!

Ştefan Muşat spunea...

Doamnă Stoicescu, nu credeţi că este un semn de trufie să ne punem în locul Celui de sus? Dar fie, pentru pasiunea jocului, să ne imaginăm că avem puterea de a recrea ceea ce se numeşte spaţiul carpato-danubiano-pontic. Să ne aducem aminte de un vechi istoric al antichităţii, care zicea despre daci (sau traci?) că sunt nemuritori. Eu, dacă aş fi în locul Lui, i-aş face nemuritori pe toţi cei care au creat în folosul nostru, să ne fie exemple vii în fieşce clipă. Doar aşa, şi vom răzbate.

Anonim spunea...

Interesante comentarii dragilor, ma declar fan inca de la "botez" :)

Dante Alighieri spunea...

Pacat...

Ca faci stirile pentru Voiculescu. Daca ai fi fost ca Gabi Firea (impartiala) poate ca mi-ai fi fost simpatica, dar asa...

Cred ca la declinul imaginii tale au contribuit si Carcotasii.

Succes... la alta televiziune

Graeme spunea...

Bine ai venit printre bloggeri!Iti doresc spor la scris si mult trafic pe blog!

Dumitru Ilinca spunea...

Ciao Alessandra,
ma adresez la persoana a 2-a singular pentru ca eu consider ca respectul este reciproc, nu-i nevoie sa vorbesti cu " dvs." pentru a respecta pe cineva.
Referitor la schimbarea Romaniei: inainte de toate, stim bine ca pentru a schimba aceasta tara este necesar sa plecam de la fiecare dintre noi, sa incercam sa ne comportam specific acelor persoane care au fost educate sa se raporteze la un anumit sistem de valori. Ce facem cand alesii neamului huzuresc de atata bine, iar tarisoara asta detine cele mai sarace zone din UE ? ce facem noi, crestini fiind, cand, anul acesta, doar cu o zi inainte de 1 Iunie, un copil de doar patru luni a murit de foame? Exemplele pot continua...Ce facea Dumnezeu in tot acest timp si ce face acest atotputernic, cand milioane de copii mor in fiecare an pentru ca le lipseste APA POTABILA...!!!
Nu de Dumnezeu are nevoie aceasta tara pentru a se schimba, ci de persoane cu pregatire ca si tine, care sa se implice in politica.
E doar un punct de vedere, pentru ca eu cred ca fara implicarea in viata politica nu se va schimba nimic.
Dumitru Ilinca
http://dumitruilinca.blogspot.com/
e-mail: dumitru_ilinca@yahoo.it

Lucian Simionesei spunea...

ma indoiesc ca nu vei avea trafic pe blog... mai ales ca site-ul realitatea.net ii face reclama :P... succes

Unknown spunea...

eh si ce...? si eu am blog...
nu prea imi place de tine de foarte mult timp...
de ce?
pentru ca voi (si cind spun asta ma refer la Antene)... vaceti jocul mogulului Felix... si nu aveti cum sa negati asta.
un ziarist trebuie sa fie echidistant si nu sa bata doar intr-o singura directie.
Oricum itit doredc ca macar aici sa spui ceea ce gindesti si nu ceea ce ti se cere sa spui.
Numai bine

B. spunea...

E drept ceea ce spui, sa faci o chestie , dar sa nu o faci din mimetism. Nu pot totusi sa imi ascund o usoara umbra de bucurie ca nu numai Nastase isi face blog.
Fi binevenita printre noi! :)

B. spunea...

Stii, a ramas celebru, dupa '89, versul unei poezii scrise de Paunescu: "Coboara, Doamne, asta seara printre noi".
Probabil ca daca vreunul dintre noi am fi Dumnezeu, 22 decembrie 1989 ar fi Ziua Facerii. Romania dupa cele 7 zile ale facerii ar fi Romania acolo pe care am lasat-o inainte de comunism. O Romanie condusa fie de Regele Mihai (priviti-mi, rogu-va, moharhismul cu o minima indulgenta) fie de disidentii anticomunisti. Ar fi o Romanie probabil a libertatii, intelese si asumate, si nu invalmasite si haotice.
Ar fi o Romanie pe care eu mi-as dori-o sa se dezvolte deopotriva spiritual, cultural. Sau aici ar fi leaganul acestei relansari. Cine stie... Putea fi mai mult. Am ramas datori propriului nostru destin. Iar eu, sa fi fost Dumnezeu, nu as ierta acest pacat.

ion spunea...

Mult succes.Pari o fata inteligenta si atunci , nu pot sa inteleg cum ai putut sa te depersonalizezi total in beneficiul motanului Felix?Nu te incearca un sentiment de jena cand debitezi toate minciunile , dezinformarile si stirile tendentioase pe care ti le pun pe prompter slujbasii sefului tau?T e compatimesc pentru lipsa ta de verticalitate.

calator spunea...

Bine ai vnit in blogosfera, Sandra! Vei fi criticata aprig, caci esti persoana publica, dar asta nu a trebui sa te demoralizeze. Criticile care iti sunt aduse nu trebuie sa le privesti ca pe un atac la persoana. Ele dmonstreaza, insa, ca poporul care se uita la tv nu poate fi dus de nas: Antenele fac jocul patronului din umbra,adica a lui Voiculescu, indiferent cat de mult va chinuiti voi sa nu se vada asta. Iar asta este si motivul pentru care nu veti reusi sa treceti inaintea ProTv.
Tu, insa, ar fi minunat sa nu te schimbi, iar pe blog sa fii tu, asa sincera si fair, asa cum te cunosc. In redactia aia ai fost mereu un factor de echilibru. Mai multe detalii pe http://blogdecalator.blogspot.com.
Deci, nu te demoraliza si nu abandona scrisul pe blog din cauza criticilor. Merita si ele ascultate.

Adriana spunea...

Welcome to the jungle, babe! :))

Unknown spunea...

Sandra, daca vei reusi sa rezisti impulsului de a-ti baga picioarele dupa primele 50 de apropouri "subtile" de tipul "sluga/sclava lu' Felix", o sa devina fun.
Victor
P.S. Spor la succese, baga mare si scrie zilnic:)

Brunhild spunea...

Vei avea sau nu vizitatori? Daca e vorba de un blog personal, neangajat, nu stiu de ce te-ar preocupa asa ceva. In cazul acesta, pur si simplu, traiesti placerea calatoriei (a se citi: a confesiunii), nu te gandesti
la unde vrei/trebuie sa ajungi. Asadar: calatorie placuta!
(blogurile pe negru imi par obositoare, ilizibile, defel tentante, apropo...)

Nightingale spunea...

Bine ai venit! Astept sa te citesc :)

Unknown spunea...

e cam nasol sa taci imediat dupa ce ti-ai deschis jurnalul. Adica sunt deja doua zile de cand ai scris prima postare si atat a ramas.

nu prea cred eu c-o sa faci multi purici p-aci.

In alta ordine de idei, vad ca te-a napadit ciutacu deja. vezi ca asta-i un scaiete, nu mai spai de el daca-l bagi in seama. si n-o sa castigi mare lucru, ca nu zice nimic interesant. baga doar sa-si linkuiasca blogul lui, sa mai capuseze pe cineva. Beware!

john doe spunea...

Anonimii au blog.
http://johhnydoe.blogspot.com/
Demonstrati-le celor cu nume ca au ce invata de la noi.

dreaQ spunea...

Bai soro. Esti unul din aia simpatici care apar pe sticla. Din pacate lucrezi la un post care are un patron idiot. De fapt nu idiot ci smecher. Un comunist fara scrupule. M-am inchinat cand am vazut ce brutal a intrat peste Gabi Firea. Incredibil. Ma uit si la saracii de pe antena2 gen gadea sau ala cu ziarele Badea. Bai soro ma doare in cod de basescu dar cand vad ca-s obsedati de el ma scarbeste. Si Alessandra voi puteti schimba ceva acolo.
La buna revedere

Ionuţ Maniţiu spunea...

Bine ai venit printre bloggeri! Iti doresc mult succes aici si sper sa nu fi dezamagita de blog!

Castel Volturno spunea...

Salutam aparitia unui nou blog :)

Sorin Mocanu spunea...

De vreo trei zile tot aud de acest blog si ma gandeam ca va fi ceva de capul lui, s-or fi publicat chestii interesante.
Nope. Era doar campanie de presa pentru un blog care "va sa fie". Odata ca niciodata.
Nu vreau sa fiu rautacios, dar cred ca acest prim post este cel mai mediatizat articol despre nimic (hello world, in termeni de programare...) aparut recent :)

Ro_BLOG spunea...

Asa cum e acum, insa cu oameni mai "cu minte". Nu vreau sa pic in peniil, dar mie imi place locul asta (nu ca nu mi-ar placea si altele).

kristofer93 spunea...

Cu toate ca nu suport stirile d ela Antena1(nu stiu de ce), am adaugat acest blog la favorites inca de la "botez".

danielul spunea...

Apreciez crearea acestui blog si iti urez mult succes de acum incolo in acest spatiu electronic! Ma bucur sa aflu de aparitia acestui blog si abia astept sa citesc articole interesante!

SUCCES!

Vero spunea...

Mult curaj!
Veronica
http://roumanie.site.voila.fr

Nicole Florian spunea...

De mult voiam sa te intreb: tie iti plac stirile pe care le prezinti? Acele stiri care au transformat Observatorul in "Stirile de la ora 5": violuri, crime, agresiuni si alte grozavii. Cand trec intamplator prin camera cu televizorul deschis pe Antena, uitand ca e ora 19, nu stiu cum sa ies mai repede cu 200 la ora, sa nu mai aud toate mizeriile acelea. Cand iti vad fetisoara inocenta ma intreb daca-ti dai seama ce citesti sau daca ti-ai lasa copilul sa se uite la asa ceva...

Muad DIB spunea...

simplu si la obiect, daca as fi Dumnezeu si as avea vreme sa arunc un ochi supra romaniei as face`o exact la fel, doar ca fara oameni... desi la cat de minunata e romania cred ca nu se mai uita nici un dumnezeu asupra ei pentru ca s`ar presupune ca is in stare sa se descurce singuri... sau nu??

Madko spunea...

Romania .. as face-o IDENTICA .. sunt multe lucruri incredibile aici (si bune si rele)

iuddavali spunea...

romania? as scoate doar politicienii restul as lasa asa cum este.

iuddavali spunea...

apropo, sunt multi care nu au cont pe blogger sau vor sa semneze cu alt link. poate faci o modificare.

calu19 spunea...

Dramatic. Nula din toate punctele de vedere.
Clar tie iti lipseste bunul simt.
Nu stii sa scrii, sa citesti. De fapt nu stii nimic.
Esti doar o persoana ajunsa undeva datorita relatiilor parintilor pentru ca valoarea ta e egala cu zero barat.
Chiar nu te vezi in oglinda?
Esti bagata in seama doar de aceleasi nonvalori ca si tine.
Asta e Romania. Ridicare la rang de valoare a unora pe care nu ai da doi scuipati.

sedaria spunea...

asteptam demult blogul asta :))) bafta maxima

sedaria spunea...

pt nicole: 23 iulie 2007 08:47

Cand ai iesit afara cu 200 la ora tu te-ai uitat in jurul tau? ti se pare ca totul e roz si oamenii se iubesc? te-ai inselat! exista emisiuni gen din dragoste dak vrei sa vezi cum se fac ultimile "siropuri" si emisiuni de cultura dak doresti sa-l asculti pe domnul Plesu sau pe domnul Liiceanu. Nu mi-o lua in nume de rau, dar Observatorul e o emisiune de stiri care iti prezinta intamplari din realitatea in care traim, dak nu iti plac intamplarile poti oricand sa optezi pt altceva...
numai bine

Andrei Scripca spunea...

1. Multa bafta in "blogging":P
2. Daca as fi Dumnezeu, as darama prostia, modorania si lipsa d bun simt.

Andrei Scripca spunea...

1. Multa bafta in "blogging":P
2. Daca as fi Dumnezeu, as darama prostia, modorania si lipsa d bun simt.

Nicole Florian spunea...

@sedaria: Cred ca nu ai inteles, eu nu ma uit la Observator, dar nu stiu cum dracu' se face ca intotdeauna cand trec spre bucatarie sa maninc, la televizorul dintr-o alta camera se aud ororile citite cu voce inocenta de Alessandra Stoicescu si imi vine sa vars. Nu ca ar fi rau ca-mi taie pofta de mancare, nici n-ar trebui sa mananc la ora aceea, dar imi strica toata seara.
O fi realitatea ta. A mea este alta.

dia spunea...

Ma bucur ca te pot cunoaste si altfel decat pe sticla!

Relaxedman spunea...

Referitor la intrebare: tara ar fi asa cum a fost deja creata, iar oamenilor le-as da instructiuni de folosire pentru materia cenusie.Atat.

cavalerul alb spunea...

Romania e o tara care isi are specificul ei, cu rele si bune.
Poporul asta e mai mistic, mai sufletist, mai inimos, mai credincios cu tot ce implica asta. Cu psihicul va sa zica stam bine.
Vezi numai cate manastiri si biserici avem.
Nu-i poti cere insa inimii sa fie deosebit de inteligenta si nici creierului sa fie nespus de iubitor.
Nu le poti avea pe toate.
Trebuie sa ne punem in valoare calitatile native pe care le avem.
Si avem destule, cat sa facem Romania sa arate cum trebuie.
Iar unii dintre noi chiar ne pricepem. N-aveti idee cat de bine.

gura spurcata spunea...

Buna Sandra!Nu imi place sa fiu obraznic dar desi apreciez blogul(e un inceput bun),nu reusesc sa imi dau seama de ce postezi atat de rar (enervant de rar).Sa inteleg ca l-ai facut asa...din plictiseala?Nu te deranjezi nici macar sa raspunzi comentariilor cititorilor....Atat de mult iti pasa??Atat de putine postari intr-un an?Ce sa inteleg din asta?Ca ai prea putine lucruri interesante de spus?Mi-am facut eu o parere prea buna despre tine?Hai te rog... nu ma dezamagi...Sa nu crezi ca daca am spus aceste lucruri ma cred mai bun...nu, nici vorba,doar ca ma asteptam la mult mai mult din partea ta.Voi ramane in continuare la buna parere pe care o am despre tine si sper ca vei incerca si tu sa fii ceva mai interesata de blog.
Mihai
nosferatu_transsylvanian@yahoo.com

Alexia spunea...

Bafta multa si succese.Am citit comentariile si am ramas cu un gust amar pt ca mi-am dat seama ca rautatea ne caracterizeaza la tot pasul.Sa ai noroc in toate si multa bafta pt ca le meriti.

irefutabila spunea...

eu as vrea o Romanie necomandata politic. cu o presa decenta, o presa profesionista, deontologica. cu o justitie CORECTA. cu niste politicieni capabili, cu initiativa. as vrea o Romanie democratica, in care sa conteze parerea noastra, a oamenilor, a elevilor, a mea, nu sa ni se reprime dreptul la protest. O Romanie simpla, decenta, in care sa crestem si sa putem sa evoluam fara pile si relatii in fiecare nanosecunda.

bafta cu blogul Alessandra.
te-am adaugat in blogroll

ioana spunea...

Draga Alessandra,
Stirile din data de 25.06.08 m-au dezamagit total in ce te priveste.Esti pe langa o tipa foarte agresiva verbal si cu o lipsa minima de politete , dar si o proasta realizatoare tv.Daca n-ai vazut vreodata stiri decente uita-te si tu la unguri, englezi, canadieni si alte tari mai dezvoltate. Voi sunteti atat de iubitori de raiting incat nu va pasa de parerea populatiei referitoare la calitatea informatiei prezentate si la temele propuse.Te intreb daca ai fi vreodata violata ti-ar placea zile in sir sa auzi stirea despre tine pe postul Antena 1? Asta ar fi o stire pozitiva sau negativa pentru tine? Zau, eu te-as concedia pe loc si te-as trimite la nemti.Ma intreb cati tineri s-au sinucis din cauza stirilor exagerat prezentate de voi de la inceputul anului. Rusine, rusine, si ce tupeu ai.!!! Inteleg ca tara aceea are putine parti bune de prezentat, dar daca voi exacerbati numai stirile negative, veti induce doar raul si mai mult in mintea intregii populatii. Trezeste-te si marita-te, hormonii nu ti-i expune pe ecran. Te rugam!

alrisha spunea...

O pilda......
A murit tanara mama a unor copii,
si sfantul Petru IL intreaba pe
DUMNEZEU: DOAMNE de ce ai lasat copiii aceia fara un sprijin?
DUMNEZEU despica marea in doua si-i spune:Petre vezi cele doua scoici de pe fundul marii?Tot EU am grija lor....

Esti frumoasa,desteapta,ia-ti un om bun langa tine,fa o droaie de copii si imbatraneste frumos.
Pana la urma asta e toata filosofia.
lasa cainii in grija LUI!

carli spunea...

Nu vreau sa fac un comentariu. Eu vreau doar sa-ti spun ca am nevoie de ajutorul tau.Sunt student la jurnalism anul II la F.R., si intampin probleme in ceea ce priveste exercitarea perioadei de practica.Nu vreau decat sa mi se acorda sansa sa vad, sa simt, sa aud ce inseamna televiziunea(chiar si pentru o zi sau trei cat dureaza o minune).Da-mi un premiu, spune-mi ca se poate macar o zi. Oare este atat de mult ceea ce iti cer.Cred ca spun prostii si nimeni nu ma va baga in seama. Par ridicol?... cred ca da. Dar eu incerc, am invatat sa incerc si sa nu renunt niciodata la ceea ce imi place.Nu voi scrie gratuitati vis-a-vis de persoana ta. Esti constienta si tu si cei din jurul tau cine esti in domeniul mass-media.Fa-mi o surpriza si scrie-mi pe adresa carlimarian2004@yahoo.com

Anonim spunea...

ALEXANDRA VEZI TU ASTA ESTE DIFERENTA DINTRE O FEMEIE INTELIGENTA CA TINE SI O FEMEIE CU 10 CLASE CA MINE EU AM UN BLOG CU POZE PUNCT ANSA TU TRANSMITI CEVA SPUI CEVA EU AM 38 DE ANI AM TRECUT DE BLESTEMUL IUBIRI MA ,DURUT SA RESPECT OMUL RAU ,AM PASIT LANGA RAU PT BINE ,SIAM TRAIT CUM A VRUT DUMNEZEUUITE BLOGUL MEU FA SI TU DIFERENTA AM DREPTATE?www.angelaalinflorin.blogspot.com

jannyne spunea...

Buna Alessandra!
Iti scriu pentru a-ti adresa o mare rugaminte. In momentul acesta,un baiat de doar 22 de ani se lupta intre viata si moarte.Este bolnav de leucemie si pana la sfarsitul lunii mai trebuiesc stransi 150000 euro.Am doar 17 ani si nimeni nu imi da prea mare atentie.Pentru orice eventualitate,iti las numarul meu de telefon:0747079037.Si pentru a te convinge,...www.iustinstiuca.com multumesc:)

PISOIAS spunea...

SUCCES mult! Bine ai revenit printre bloggeri. astept si alte posturi la fel de interesante ca acesta.